Gyakorlatok a belső látáshoz


Most elmagyarázom, hogyan működik a belső látás. Belső, vagy röntgenlátásommal megfigyeltem a testbe érkező fényt útját.

A következőket láttam. A fény a harmadik szemünkön, és két testi szemünkön át lép be a testünkbe, majd a látóidegek mentén áramlik, amint azt az ábra is mutatja. Ez a fény magasabb rezgésszámú, mint a látható fény, és a bőrön is át tud lépni. A fény áthalad a látóidegek kereszteződésén, és megkerüli a hipofízist, amely közvetlenül emögött helyezkedik el.

Gyakorlatok a vesztibuláris vertigo Ha aggódunk a tartós szédülés, majd legyőzni őket, kivéve a kezelést az orvos által előírt, hogy egy sor gyakorlatok.

Ezt követően a fény útja kettéválik. Az egyik fénysugár a szokványos látás nyakszirti lebenyeibe irányul, a másik irányítva a szemmozgásokat a thalamuszba. Rég megfigyeltem, hogy bizonyos meditatív és légzéstechnikák segítéségével elérhető, hogy a hipofízis vibrálni kezdjen, és arany színű fényt sugározzon ki az aurába ha az illető szerelmes, rózsaszínt. Ez a rezgés és az arany színű fény növeli a thalamusz területe felé elágazó fénysugarak mennyiségét.

Az általam látottak szerint gyakorlatok a belső látáshoz tcorpus ccallosum alján ível át, és a belső látás detektoraként működő tobozmirigy felé irányul.

gyakorlatok a belső látáshoz 5 látomásom van

Olyan speciális légzéstechnikával lélegezve, melyben a levegőt a hipofízis túloldalán elhelyezkedő hátsó garatfalhoz és lágy szájpadhoz préselem, ösztönözni tudom a hipofízist erre a rezgésre. Ez a meditációs légzés segít abban is, hogy elmémet összpontosítsam és megnyugtassam. A gerincem aljából arany színű fényt hoz felfelé annak háti és rózsaszínűt annak mellkasi oldalán.

Ez a két áramlat a thalamusban ível át egymáson. Mindez több energiát hoz a homlok közepébe és az agy területeire, melyek segítségévellátok. Az ilyen típusú látás szubjektív helyreállított látás videó olyan, mintha valamit energiát, információt beengednék a fej harmadikszem-régiójába.

Навигация по записям

Ez a fajta látás magával hozza azt a képességet is, hogy bármilyen, általunk választott mélységbe igen széles skálájú, egészen a sejtszintig, sőt a vírusokig kiterjedő felbontóképességgel vizsgálódjunk. Az agy központi részén helyezkedik el, a harmadik szemem mögött kb. Ebből a pontból bármely választott irányba nézhetek, anélkül, hogy megmozdítanám a fejemet, azonban rendszerint segít, ha közvetlenül arra nézek, amit vizsgálok.

A tesnek azon területei vonzanak, melyeknek figyelemre van szükségük. Ekkor jobban ráhangolódom erre a területre, és finomabb felbontásban vizsgálom meg. Néha másik módszert használok. Először csupán a problémáról kérek egy képet, és ezután mentális képet kapok a helyzetről. Utazás a testen keresztül A belső látás tanulásának legjobb módszere az ún. Először is feküdjünk le, és lazítsunk meg minden szoros ruhadarabot magunkon.

Lélegezzünk mélyen, és lazítsunk! Próbáljuk meg újból! Most vegyünk mély levegőt, és feszítsük meg a testünket olyan erősen, ahogy csak tudjuk. Tartsuk vissza a lélegzetünket, majd fújjuk ki a levegőt és hagyjuk, hogy minden feszülés megszűnjön.

Csináljuk meg még egyszer. Ismételjük meg a feszítőlégzés-gyakorlatot, de csak feleannyira feszítsük meg a testünket, mindenütt egyformán.

Fújjuk ki a levegőt.

gyakorlatok a belső látáshoz vezetési látásvizsgálat

Most vegyünk mély lélegzetet, és lazítsuk el magunkat, amint kifújtuk. Ismételjük háromszor, anélkül, hogy testünket megfeszítenénk.

Látásjavító gyakorlatok

Jelenítsük meg képileg a feszültséget, amint a sűrű mézhez hasonlóan csorog le testünkről az alattunk lévő felületre. Érezzük, hogy szívverésünk kellemes, lassú, egészséges ütemre lassul.

gyakorlatok a belső látáshoz a látás videó helyreállítása Bates módszerrel

Most képzeljük azt, hogy nagyon kicsinyek vagyunk, mint egy fénypont, és lépjünk be a testünkbe, ahol csakakarunk. Kicsiny önmagunk keresztülfolyik a bal vállunkon, megszüntetve minden feszülést, amerre halad.

Kicsiny önmagunk végigfolyik bal karunkon bele kézfejünkbe, minden feszülésnek véget vetve, enyhe bizsergő érzéssel, melegséggel és energiával tölt el. Bal karunk nehéz és meleg. Most kicsiny önmagunk visszafolyik a bal karunkon felfelé, s innen a bal lábunkba veszi útját, feloldva ott minden feszültséget, majd bal lábunkon felfelé halad, s annak végén áttér, majd vissza, s fel a jobb farunkba. Egész testünk nehéz és meleg.

Most ezzel a kicsiny önmagunkkal kezdjük el felfedezni szervezetünket. Lépjünk be a szívbe és kövessük a vér keringését testünkbe.

  • A rövidlátás javítja a látás szemgyakorlatait
  • Gyógyszerek étrend-kiegészítők a látáshoz
  • Belső látás | Önmegvalósítáhopehelycukraszda.hu

Jó állapotban lévőnek látszik ez a rendszer? Menjünk emésztőszerveinkbe.

gyakorlatok a belső látáshoz nevinnomyssk látásvizsgálat

Kövessük a testünkbelépő táplálék útját. Menjünk szánkból a nyelőcsövön keresztül a gyomorba. Milyennek látszik? Elég energiát kap? Szükségleteinek megfelelő mennyiségben vannak-e jelen az emésztőenzimek? Kövessük az étel útját a gyomor alsó szakaszán, majd a vékonybélben és a vastagbélben.

Minden rendben van?

  • Javult a látás akupunktúrája
  • Látás szűkülete homeopátia
  • Belső látás I. | Önmegvalósítáhopehelycukraszda.hu

Most menjünk fel, vissza a májhoz, gyakorlatok a belső látáshoz hasnyálmirigyhez és a léphez. Rendben működik? Haladjunk végig a nemi szerveinken. Megkapják-e azt a törődést, amit megérdemelnek? Ha van olyan hely a testünkben, ami miatt aggódunk, oda küldjük el kicsiny önmagunkat szeretettel és energiával felszerelten.

Nézzünk jól körül azon a területen. Ha bármiben is hiányt szenvedünk, hagyjuk, hogy kicsiny önmagunk tegyen valamit, ami segíthet. Ha ki kell tisztítani, tisztítsuk ki.

Ha energiára van szüksége, hagyjuk, hogy kicsiny önmagunk küldjön oda energiát.

gyakorlatok a belső látáshoz trataka gyakorlása a látáshoz

Ha már elégedettek vagyunk felfedezéseinkkel és úgy gondoljuk, megfelelően gondoskodtunk testünkről, hagyjuk, hogy kicsiny önmagunk normális nagyságúra nőjön, és egybeolvadjon valódi önmagunkkal. Bármikor, amikor csak kívánjuk, visszatérhetünk ehhez a fajta önmegismerési módszerhez. Hozzuk magunkat vissza normál tudati állapotba, de maradjunk mélyen ellazultak, magabiztosak és tudatosak.

Saját testünket kutattuk át. Kép forrása: Pinterest. Egyikünk lehel a megfigyelő, a másik pedig a nyitott megfigyelt. Meditáljunk, hogy elménk elcsendesüljön. Finoman engedjük, hogy barátunk figyelmünk gyújtópontjába kerüljön. Tartsuk csukva a szemünket.

Néhány szemtorna gyakorlat

Emlékezzünk, milyen érzés volt saját testünket beutazni. Most barátunk testében tehetünk egy utazást. Ez egy kicsit más érzés lesz, mert kívülről vizsgáljuk meg a testet. Először tekintsük át a test egészét, hogy találhassunk egy területet, ami különösen f elkelti érdeklődésünket. Eleinte a kezünket is használhatjuk, de ne érintsük meg barátunkat. Később nem lesz szükségünk a kéz használatára.

Amikor egy terület barátunkon ösztönösen vonz, egyszerűen szenteljünk neki több energiát figyelmünkből. Hagyjuk, hogy figyelmünk e terület szerveire összpontosuljon. Higgyünk annak, amit látunk. Jelentkezhet egy szín, egy tapintható szerkezet, egy érzés, vagy valaminek a halvány érzete. Engedjük, hogy a képek belépjenek a testünkbe.

Amikor úgy érezzük, elegendő az, amit találtunk, keressünk egy másik területet, és ismételjük meg ugyanazt. Ha egyik testrész sem vonz különösebben, akkor csak induljunk el a test felfedezésére. Pásztázhatjuk területenként, vagy ha jártasak vagyunk az anatómiában, vizsgáljuk meg a szervrendszereket.

Свежие записи

Jegyezzük meg amit látunk. Ha elégedettek vagyunk azzal, amit látunk, lassan térjünk vissza önmagunkhoz, és nyissuk ki a szemünket. Beszéljük meg barátunkkal, mit is tudtunk meg. Milyen összefüggésben állnak az általunk észrevett dolgok azzal, amit ő tud magáról.

Most cseréljünk szerepet és engedjük, hogy barátunk vizsgáljon meg bennünket.

Legyünk passzívak, hogy megkönnyítsük munkáját. Páter ajánlotta a következő gyakorlatot: Feküdjünk hanyatt, vagy üljünk le egyenes háttal.

Post navigation

Helyezkedjünk el kényelmesen. Vegyünk mély levegőt az orron keresztül. Először a hasunkat engedjük tele levegővel, azután mellkasunk középső, majd f első részét. Most tátsuk ki a szánkat olyan nagyra, amilyenre csak lehet. Nyelvünk hátsó részét közelítsük hátsó garatfalunkfelé, és tartsuk torkunkat olyan helyzetben, hogy a levegő csak úgy tudjon távozni, ha hátsó garatfalunk a lágy szájpad közel eső részéhez préselődik.

Próbáljuk nyelvünket a lehető leghátrébb préselni.

  1. Látásjavító gyakorlatok – Tudatos regeneráció
  2. Lazítás a szemgyakorlatok előtt Lazítsd el az egész tested és az arcod.
  3. Belső látás gyakorlatok
  4. Negyven után romlik a látás
  5. Telegram A belső látás ugyanúgy fejleszthető, ahogy a telepatikus képességek is.

A kipréselődő hang nem bugyborékoló, hanem lágy legyen. Ne vessük hátra a fejünket. Tartsuk pontosan a gerincoszlop tetején. Lassan engedjük, hogy a levegő kiszabaduljon a testből, először a hasból, majd a mellkas középső, végül f első részéből.

Mélyen lélegezzünk be és lazítsunk. Ismételjük meg az előzőekben említett légzésmódot. Gyakorlatok a belső látáshoz már kellőképpen belejöttünk, egészítsük ki a következő vizualizációval: Amikor a levegő elhagyja testünket, jelenjen meg előttünk egy arany fény folyam, amely a hátulsó medencei területről indul és a gerincoszlopon keresztül eljut az agyközpont területére.

gyakorlatok a belső látáshoz marva ohanyan a látásról

Ismételjük meg háromszor a megismert légzésmóddal. Most koncentráljunk testünk elülső részére. Itt a fényáramlat rózsaszínűnek tűnik. Ismételjük meg szintén háromszor a légzéssel együtt.